Жадынама

Тұтынушылармен жұмыс жасау тәртібі

Тұтынушыларға бетпе-бет қызмет көрсету

Тұтынушыларға бетпе-бет қызмет көрсету үш бөлімнен тұрады: орталық кеңсе, № 1,2,3,4,5 Сервис орталықтарында және Астана қаласындағы тұтынушыларға Компанияның қызметкерлерінің келуі. «Астанаэнергосбыт» ЖШС-нің Астана қаласындағы тұтынушыларына қызмет көрсету орталықтарының мекенжайлары Компанияның ресми сайтында «Байланыстар» және «Сервис орталықтар» бөлімдерінде жарияланады.

Тұтынушыларды қабылдауды ұйымдастыру:

  • Тұтынушыларды қабылдау әрбір негізделген аумақтық бөлімшелерде ұйымдастырылады (қызмет көрсетудің орталық кеңсесінде, Сервис орталығында, үйге шақыртылу).
  • Бетпе-бет қызмет көрсету әкімшілермен, операторлармен, бақылаушылармен, электромонтерлермен, бақылаушы-монтерлермен, кассирлермен, аға іс жүргізушілермен, инженерлермен жүзеге асырылады.

Тұтынушыларға қызмет көрсетудің үлгілік алгоритмі:

  • Тұтынушы қабылдау тәртібін, типтік сұрақтарды және қызметкерлердің қызметін түсіндіретін хабарламалар мен ақпараттық стендтермен танысады, сондай-ақ электрондық кезек талонын алады (сәйкесінше құрылғы болған жағдайда).
  •  Қажет болған жағдайда тұтынушы алғашқы қабылдауды жүргізетін, қосымша кеңес алу қажеттілігін анықтайтын, диспетчерлендіруді жүргізетін әкімшіге жүгінеді.

Орталық кеңсенің операциалық залында бетпе-бет қызмет көрсетуді ұйымдастыру

Орталық кеңсенің операциалық залында тұрмыстық тұтынушыға бетпе-бет қызмет көрсету дүйсенбіден бастап жұма аралығында сағат 09:00 бастап 18:00 дейін, түскі асқа үзіліс кестесі ауыспалы, сенбі сағат 09:00 бастап 18:00 дейін, орталық кеңсенің операциалық залында тұрмыстық емес тұтынушыға бетпе-бет қызмет көрсету сағат 09:00 бастап 19:00 дейін, сенбі сағат 09:00-ден 18.00-ге дейін, түскі асқа үзіліс кестесі ауыспалы. Келісім-шарт бөлімі тұтынушыларды 09:00 бастап 18:00 дейін, түскі асқа ауыспалы үзіліс кестесімен қабылдайды. Сенбі, жексенбі демалыс. Кассалық зал дүйсенбіден жұма аралығында сағат 09:00 - 18:00 жүмыс істейді, кезекші касса сағат 10:00-19:00, сенбі сағат 09:00-18:00 дейін, түскі асқа үзіліс кестесі ауыспалы және техникалық үзіліс. Айдың 13 жұлдызынан бастап 25-ін қоса алғанда кезекші касса сағат 10:00 бастап 20:00 дейін жұмыс істейді.

Тұтынушы залдың әкімшісіне жүгінген кезде, ол алғашқы қабылдауды жүргізеді, операциалық зал қызметкерлеріне жүгіну қажеттілігін анықтайды.

Тұтынушы өзін қызықтырған мәселе бойынша ЖШС қызметкеріне электрондық қызмет талонын алады.

Электрондық кезектің басты таблосында талон нөмірі және терезенің нөмірі көрсетілгеннен кейін тұтынушы оны қызықтыратын мәселе бойынша ЖШС қызметкері оған қызмет көрсетеді.

Егер ЖШС қызметкері тұтынушыға қызмет көрсетіп жатқан кезде тұтынушыға ЖШС-тің басқа қызметкерінің кеңесі қажет болса, ЖШС қызметкері оны талон бойынша ЖШС басқа қызметкеріне қайта  бағыттайды.

Тұтынушыны бір қызмет көрсету терезесінен басқа қызмет көрсету терезесіне қайта бағыттауда туындаған даулы мәселелерді залдың әкімшісі шешеді.

№ 1,2,3,4,5 сервис орталықтарында бетпе-бет қызмет көрсетуді ұйымдастыру

Астана қаласының көп пәтерлі тұрғын қорының (КТҚ) және жеке сектор тұтынушыларына бетпе-бет қызмет көрсету № 1,2,3,4,5 сервис орталықтарының операторы, аға операторы, инженерлер, сервис орталықтардың бастықтары жүргізеді. Сервис орталықтардың жұмыс кестесі айдың 1-нен бастап 12-сі аралығыныда және 26 жұлдызынан бастап айдың соңына дейін сағат 09:00 бастап 19:00 дейін, 13-нен бастап 25-і аралығында сағат 09:00 бастап 20:00 дейін, түскі асқа үзіліс кестесі ауыспалы, сенбі күні сағат 09:00 бастап 19:00 дейін, айдың соңғы жексенбісі сағат 09:00 - 18:00 дейін, тұрмыстық емес тұтынушыларға қызмет көрсету және келісім-шарт бөлімінің қызметін есепке алмағанда. № 1,2,3,4,5 сервис орталықтарының төлемдерді қабылдау бойынша кассалық залдың жұмыс кестесі - күн сайын сағат 09:00 бастап 18:00 дейін, кезекші касса - сағат 10:00-19:00 дейін, түскі асқа үзіліс кестесі ауыспалы. Сенбі күні сағат 09:00-18:00 дейін, айдың соңғы жексенбісі сағат 09:00-18:00 дейін. Айдың 13 жұлдызынан бастап 25 жұлдызын қоса алғанда кезекші касса сағат 10:00-20:00 дейін жұмыс істейді. 

Компания қызметкерінің тұтынушының үйіне баруын ұйымдастыру

Компанияның желілік қызметкері хабарламаларды жеткізуді, белгіленген ВНД міндеттерін орындау үшін (электр энергиясын есепке алу жағдайын тексеру, ЕҚ есепке алуды қабылдау/шешу, ЕҚ пломбалау, ЫСЖ және электр энергиясын тұтыну мәніне, әрленбеген мәніне тұтынушылардың пәтерлерін тексеру және электр щиттерін тексеру) тұтынушыға баруды жүзеге асырады. ЖШС қызметкерінің жоспарланған келу уақыты мен күнін тұтынушымен алдын-ала келісу, сондай-ақ келу уақыты мен күні Компаниямен және тұтынушымен өзгертіле алады.

Тұтынушыларға үйде қызмет көрсетудің үлгілік алгоритмі.

  • Қызмткер тұтынушыға жоспарланған келу уақыты мен күні туралы жоспарланған келу күніне дейін 5 жұмыс кұні бұрын хабарлайды, егер шұғыл шығулар болған жағдайда келу алдында хабарлайды;
  • Уақыты өзгерген жағдайда, ол туралы қызметкердің келісілген алдын-ала келу уақытынан 2 сағат бұрын хабарлайды.

Қызметкер тұтынушыға келген кезде өзін таныстырады (аты-жөні, әкесінің аты, лауызымы, ұйымның атауы, келу мақсаты мен себебі) және қызметкердің құзіретін растайтын қызметтік куәлікті немесе басқа құжатты ұсынады. Тұтынушының сұранысы бойынша келудің мақсаты мен себебіне байланысты емес ақпарат қажет болған жағдайда, келген қызметкер Компанияның байланыс ақпаратын ұсынады.

Тұтынушыларға сырттай қызмет көрсетуді ұйымдастыру

Тұтынушыларға сырттай қызмет көрсету үш байланыс каналынан тұрады: телефон (байланыс орталығы, интерактивті автоматты жауап беруші (IVR), байланыс орталығы (анықтама қызметі), «АЭС» ЖШС және байланыс орталығының телефондары), компанияның ресми сайты (бөлімдері: «Жеке кабинет», «кері байланыс», «ғаламтор-қабылдау», «сұрақтар мен жауаптар»), пошта (info@aesbyt.kz ). Көрсетілген байланыс каналдары кестеде көрсетілген мәселелер бойынша тұтынушымен қолданыла алады:

Мәселелер

Байланыс каналдары

1

Энергиямен жабдықтау шартының талаптары, төлем мерзімдері,  жылу энергиясымен жабдықтау бойынша (тұрмыстық-тұрмыстық емес тұтынушыға) қызметтерді көрсету шарттары.

Байланыс орталығы (анықтама қызметі), сервис орталықтары, келісім-шарт бөлімі.

2

Су өлшегіштерін және электр энергиясын есепке алу құрылғыларының көрсеткіштерін қабылдау.

Байланыс орталығы, Жеке кабинет, интерактивтіавтоматты жауап беруші (IVR) Сервис орталықтары.

3

Энергияны қосу және ағыту туралы ақпараттарды ұсыну

Сервис орталықтары, ЭББ.

4

Есептеулер, берешек және төлем бойынша ақпаратты ұсыну.

Байланыс орталығы (анықтама қызметі), сервис орталықтары, ЭББ, бухгалтерия.

5

ЖШС атына тұтынушылардың барлық үндеулерін қабылдауды ұйымдастыру

Компанияның сайты, сервис орталықтары, ҚАБ, ЭББ

6

Жұмыстарды жүргізу, құжатнаманы рәсімдеу тәртібі туралы ақпаратты ұсыну.

Байланыс орталығы (анықтама қызметі), сервис орталықтары, келісім-шарт бөлімі.

7

ҮОҚ есебі бойынша тапсырыстарды орындау туралы ақпаратты ұсыну

Жүзеге асыру басқармасы, ЭББ, келісім-шарт бөлімі.

Пошталық хат алмасу тұтынушы үндеуді/арызды жолдаған кезде, сондай-ақ электрондық түрде жолдаса, қызмет көрсетуге байланысты құжатнаманы жолдау үшін қолданылады.

Жазбаша үндеуді өңдеу және тіркеуді Құжат айналымы жөніндегі басқарманың маманы жүргізеді. 

Қарастырылған өтініш бойынша әрекеттер келесі жағдайларда жүргізілмейді:

Егер жазбаша үндеуде былапыт немесе қорлаған сөздер, Компания қызметкерінің мүлігіне, өміріне және денсаулығына, сондай-ақ оның отбасы мүшелеріне қауіп төнетін жазбалар болса;

Егер жазбаша үндеу мәтіні оқылмайтын болса;

Егер жазбаша үндеуде тұтынушының алдында жолданған үндеудегі мәселе қозғалса, ол үндеуде басқа жаңа ешқандай жағдайлар мен дәлелдер келтірілмеген жағдайда;

Егер үндеуде қойылған сауалға жауап мәліметтерді жариялауға рұқсат болмайтындай, коммерциалық немесе заңмен қорғалатын құпияны құрайтындай жауап болса.

Тұтынушының өтініші қарастырылмайды және жауап берілмейді:

Егер жазбаша үндеуде байланыс мәліметтері көрсетілмесе;

Анонимді үндеулерге, бірақ ондай үндеулерде қылмыстық әрекеттер немесе мемелекеттік не қоғамдық қауіпсіздікке қауіп төну туралы ақпараттар болған жағдайда, мемлекеттік органдарға оның құзіретіне сәйкес шұғыл түрде жолданады;

Мәселенің мәні ашылмаған үндеулерге.

Байланыс орталығының телефоны бойынша қызмет көрсетуді ұйымдастыру

Байланыс орталығы (анықтама қызметі) тұтынушы Байланыс орталығына жүгініп, телефон арқылы ақпарат алатын, сондай-ақ қызметтерді орындау үшін  сәйкесінше қызметтерге қажетті ақпаратты беретін бірыңғай орталықтандырылған жүйені білдіреді.

Байланыс орталықтарында (анықтама қызметі) қоңырауларды қабылдау дүйсенбіден жұма аралығында сағат 09:00 бастап 18:00 дейін жүзеге асырылады.

Байланыс орталығына келіп түскен тұтынушылардың сұранысын автоматты өңдеу үшін Интерактивті автоматты жауап беруші (IVR) қолданылады, ол арқылы тұтынушы телефон аппаратынан сәйкесінше түймешекті басып анықтама қызметін алады немесе оператордың жауабын күтеді.

Оператормен сөйлесу алдында (IVR) тұтынушыны әңгімелесудің жазылып жатқандығы туралы ескертеді.

Телефон арқылы сырттай қызмет көрсету оператормен телефон байланысын тіркеу мен өңдеуді өзіне қосады.  

«Oktell» БАК (Бағдарламалық-аппараттық кешені) тұтынушының әрбір үндеуін тіркеуге (қоңыраудың күні, уақыты, телефон нөмірі) мүмкіндік береді, одан бөлек Байланыс орталығында (анықтама қызметінде) әңгімелесудің жазбасы жүргізіледі.

Оператор мен тұтынушының әңгімелесу жазбасы 1 (бір) жыл ішінде сақталады.

Байланыс орталығының (анықтама қызметінің) операторлары кіріс телефон хабарламасына уақытылы  жауап береді және тұтынушының сұранысына сәйкес ақпарат ұсынылады.

Тұтынушының телефон хабарламасына жауап беретін оператор әңгіме барысында толық жауап бере алмаса немесе тұтынушыға ақпаратты дайындау 2 минуттан аса уақытты талап етсе, оператор ол туралы тұтынушыға хабарлайды және нақты, толық ақпаратты алу үшін қайта хабарласудың уақыты мен күнін белгілейді.

Егер тұтынушының үндеуі ЖШС операторын былапыт, қорлау сөздерінен құралса, тұтынушыны ескертіп телефон байланысы тоқтатылады.

Тұтынушыдан Байланыс орталығына келіп түскен шағым мен арызды қабылдаған оператор тұтынушының шағым мен арызын өңдеуге жауапты болады, бұл ретте ол мыналарды анықтауы қажет:

  • Үндеуді қарастыру үшін қажетті көлемде тұтынушының байланыс ақпаратын ПО тіркеу қажеттілігі, үндеудің түскен күні және үндеудің кіріс тіркеу нөмірін;
  • ҚР № 221-III «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» заңына сәйкес өтініштердің өңделу мерзімдерін.

Сайт бойынша кері байланысты ұйымдатыру

ЖШС тұтынушысы Компанияның сайтында «Кері байланыс» бөлімінде электрондық түрде өтініш (арыз) қалдыра алады.

«Кері байланыс» бөлімінде жолданған барлық өтініштер (webmaster@aesbyt.kz) электрондық поштасына Құжат айналымы жөніндегі басқарманың жауапты қызметкеріне келіп түседі.

Құжат айналымы жөніндегі басқармаға өтініш түскен күні тіркеледі және өтініш сипатына қарай қарастыру үшін, жауап берілу үшін басшылыққа немесе Компанияның құрылымдық бөлімшесіне жолданады.

Кейбір жағдайларда тұтынушыға телефондық байланыс арқылы ауызша жауап беріледі.

Құжат айналымы жөніндегі басқарманың жауапты орындаушысы жауапты тіркейді және оны тұтынушыға webmaster@aesbyt.kz электрондық мекенжайдан электрондық пошта арқылы жолдайды.

Хаттың жауабы тұтынушы хат жолдаған тілде рәсімделуі қажет.

Интерактивті қызмет көрсету

Компанияның сайты арқылы тұтынушыларға интерактивті қызмет көрсетудің келесі айдарлары енгізіледі:

  • Интернет-қабылдау;
  • Жеке тұлғалар үшін (тұрмыстық тұтынушыны энергиямен жабдықтау шартын және тұрмыстық тұтынушыны жылу энергиясымен жабдықтау бойынша қызметтерді көрсету шартын жасасу үшін қажетті құжаттар тізімі, есепке алу құралдарның көрсеткіштерін беру, банктардың веб-сервистарына өту бойынша төлем);
  • Заңды тұлғалар үшін (құжаттар көшірмесін (ағымдағы есеп мерзіміне шот-фактураны) басып шығару, энергиямен жабдықтау шартын және жылу энергиясын жабдықтау бойынша қызметтерді көрсету шартын жасасу үшін);
  • Тарифтер;
  • Үйге ортақ қажеттіліктер (жалпы ақпарат);
  • Азаматтарды қабылдау кестесі;
  • Құқықтық мәселелер (ЖШС қызметтерін ұсыну барысында қолданылатын норматитві-құқықты құжаттар жарияланған);
  • Байланыстар (Сервис орталықтарының, Байланыс орталығының (анықтама қызметінің), Байланыс орталығының байланыс мәліметтері);
  • Бос орындар;
  • Сұрақтар мен жауаптар;
  • Коммуналдық қызметтерді төлеу үшін банктік реквизиттер;
  • Кері байланыс;
  • Мердігерлер мен жеткізіп берушілерге арналған ақпарат.
  • Сайтта жарияланған ақпаратқа қолжетімділікті ұсынумен қатар сайттың қызметі келесі принциптер негізінде жүзеге асырылады:
  • Қолданушыларға сайтта жарияланған ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз ету;
  • Компанияның сайтының қолданушыларының жеке мәліметтерін өңдеу кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау;
  • Коммерциалық, қызметтік немесе басқа заңмен қорғалатын құпияны құрайтын аұпараттан құралған  шешімдерді есепке алмағанда, қабылданған шешімдерді жариялау арқылы табиғи монополия субъектілерінің қызметінің ашықтығын қамтамасыз ету;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қолжетімділігі шектеулі ақпаратты есепке алмағанда, Компанияның сайтында жарияланған ақпаратқа қол жетімділік.

 «Жеке кабинет» қызметі

Компанияның сайтындағы «Жеке кабинет» сервисі шектеулі дараланған ақпаратқа қолжетімділік нүктесі болып табылады және мынаған арналған:

  • жеке тұлғалардың электр энергиясын және ыстық сумен жабдықтауды есепке алу құрылғыларының көрсеткіштерін беруі;
  • заңды тұлғалардың ағымдағы есеп айына шот-фактуралардың көшірмелерін алуы.

Шағымдарды, арыздарды, пікірлер мен ұсыныстарды тіркеу және өңдеу тәртібі

Тұтынушыда шағымдар, арыздар, пікірлер мен ұсыныстар туындаған жағдайда, тұтынушы құқылы:

  • Компанияның сайтындағы «Кері байланыс» бөліміне шағымдарды, арыздарды, пікірлер мен ұсыныстарды электрондық түрде жолдауға;
  • Құжат айналымы жөніндегі басқармаға жазбаша түрде шағымдарды, арыздарды, пікірлер мен ұсыныстарды жолдауға;
  • «Шағымдар мен ұсыныстар кітапшасында» жазба қалдыру арқылы шағымдарды, арыздарды, пікірлер мен ұсыныстарды қалдыруға;
  • «Астанаэнергосбыт» ЖШС Байланыс орталығына (анықтама қызметіне) телефон арқылы жүгіну.

Тұтынушы шағымдар, арыздар, пікірлер мен ұсыныстармен өтініш білдіргенде:

Жеке тұлға тегін, атын, сондай-ақ қалауы бойынша әкесінің атын, пошталық мекенжайын, байланыс телефонын, электрондық мекенжайын көрсетеді.

Заңды тұлға - атауын, щығыс нөмірі мен күнін, электрондық мекенжайын, байланыс телефондарын. Өтініш өтініш берушімен қол қойылуы қажет.

            Келіп түскен шағымдарды, арыздарды, пікірлер мен ұсыныстарды есепке алу үшін, сондай-ақ оларды қарастыруды тиісінше бақылауды жүзеге асыру үшін, жауаптарды уақытылы жолдау үшін ҚАБ қызметкері Кіріс құжаттарды тіркеу журналында шағымдарды, арыздарды, пікірлер мен ұсыныстарды тіркейді.

ҚАБ қызметкері тұтынушыға кіріс нөмірі, күні көрсетілген  талонды береді немесе өтініштің екінші данасында қабылдағаны туралы белгі қояды.

Тіркеуден кейін ҚАБ шағымдарды, арыздарды, пікірлер мен ұсыныстарды Компанияның басшылығына қарастыруға береді.

Тұтынушы сервис орталыққа шағыммен, арызбен, пікір және ұсыныспен келген кезде СО операторы арызды, шағымды қабылдайды, құжаттың толтырылуының толықтығы мен дұрыстығын тексереді және орталық кеңсеге жіберу үшін «Жәшікке» салады. Күн сайын ҚАБ қызметкері көрсетілген өтініштерді «Жәшіктен» алады.

Сондай-ақ тұтынушылар жеке мәселелері бойынша бас директорға немесе оның орынбасарларына қабылдауға жазыла алады. Тұтынушыларды ЖШС басшылығына жеке қабылдауға жазу жазбаша өтініш болған кезде (өтініштерде «Қабылдаудан» мөрі басылады) Құжат айналымы жөніндегі басқармада немесе телефон байланысы арқылы (тіркеу-бақылау карточкасында «телефонынан қабылданды» деп көрсетіліп, «Қабылдаудан» мөрі  басылады) жүзеге асырылады.

Шағымдар мен ұсыныстар кітапшасымен жұмыс жасау тәртібі

Шағымдар мен ұсыныстар кітапшасы Компанияның қызметі туралы, көрсететін қызметтері туралы тұтынушымен ескертулер мен ұсыныстар енгізу үшін арналған.

 Орталық кеңседе және сервис орталықтарда Шағымдар мен ұсыныстар кітапшасы тұтынушыларға қолжетімді жерде орналасқан. Сервис орталықтарда Кітапша жауаупты тұлғаға бекітілген, ал орталық кеңседе Кітапша ҚАБ-де (№ 15 терезе).

Өтініш берушіден қандай да жеке құжаттарды талап етуге немесе арызды, ұсынысты, ескертуді жазуға туындаған өажеттілік себептерін түсіндіруді талап етуге рұқсат етілмейді.

Арызды жазған тұлғаға, бақылаушы тұлғаға жауапты тұлға мәлімет үшін Шағымдар мен ұсыныстар кітапшасында қабылданған шаралар туралы белгі қояды және мекенжайы мен телефоны көрсетілген өтініш берушіге міндетті түрде жазбаша немесе ауызша жауап жолдайды.

Кітапшаға енгізілген өзге мәселелер бойынша ескертулер мен ұсыныстар, сондай-ақ Компанияның қызметіне жатпайтын мәселелер немесе заңнамамен анықталған өзге тәртіпте қарастырылуды қажет ететін жағдайда міндетті қарастыруға жатпайды.

Егер өтініш беруші Т.А.Ә. қалдырмаса

Кітапшаға ескертулер мен ұсыныстар енгізген тұтынушының тегінің, сондай-ақ оның тұратын және жұмыс орнының болмауы  енгізілген жазбаның қарастырылмауына негіз болмайды.

Ондай жағдайларда келесі әрекет алгоритмі қолданылады:

1. Шағымдар мен ұсыныстар кітапшасында ұсыныстар мен ескертулерді қарастыру қорытындылары мен күні туралы сәйкесінше белгі қойылады.

2. Жазбаша жауап жіберілмейді.

3. Жазбаша жауаптың көшірмесінің скан нұсқасы орындаушыда сақталады.

Ұсыныстар мен шағымдарды қарастыру қорытындыларының көрсетілу тәртібі

Шағымдар мен ұсыныстар кітапшасында мазмұнына сәйкес оның ішіндегі тізбектерде мыналар көрсетіледі:

  • Шағымдар мен ұсыныстарды қарастыру қорытындылары;
  • қарастырылу күні;
  • мәліметті енгізген тұлғаның тегі, лауазымы және қолы.

Азаматтарды жазбаша ақпараттандыру міндеті шағымдар мен ұсыныстарды қанағаттандырудан бас тартқан жағдайда ғана қарастырылған, жолданған хабарламаларда бас тарту себептері негізделген болуы қажет.

Азаматтарды ақпараттандырмауға болатын жағдайлар

Тұтынушымен енгізілген шағымдар мен ұсыныстар қанағаттандырылған жағдайда жазбаша жауап жіберлімеуіне болады, бірақ кітапшада сәйкесінше жазба белгіленеді. 

Мұндай жағдайларда тұтынушы қарастыру нәтижелерімен кітапшаның орналасқан жерінде танысуына болады.

Азаматтардың өтініштерін қарастыру тәртібі мен азаматтарды қабылдауды ұйымдастыру

Тұтынушылардың өтініштері міндетті тіркеуге жатады және тіркеу күнінен бастап 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде қарастырылуы тиіс. Тұтынушының өтінішін ұарастыру үшін өзге субъектілерден, лауазымдық тұлғалардан ақпарат алуды талап ететін немесе сол орынға барып тексеруді қажет ететін жағдайда ҚР «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыру тәртібі туралы» заңына сәйкес лауазымдық тұлғадан, субъектіден түскен күннен бастап отыз күнтізбелік күн ішінде шешім қабылданады. Қосымша тексеріс немесе талқылауды жүргізуді қажет ететін жағдайда, қарастыру мерзімі отыз күнтізбелік күннен аспайтын мерзімге ұзартылуы тиіс, ол туралы өтініш берушіге қарастырылу мерзімі ұзартылған кезден бастап үш күнтізбелік күн ішінде хабарланады.

Құжаттарды орындауды тексеру және бақылау

Кіріс корреспонденцияның мерзімінің сақталуын Құжат айналымы жөніндегі басқарма бақылайды.

 


Басшының жолданымы

Александр
Зинкевич


«Астанаэнергосбыт» ЖШС
Бас директоры

Құрметті сайт қонақтары!

Біз сіздерге «Астанаэнергосбыт»ЖШС сайтына қош келдіңіздер деймін және сайтта ұсынылған ақпарат сіздерге пайдалы болады деп үміттенеміз.

Толығырақ

БОС ОРЫНДАР